Regulamin sklepu internetowego twojewebinaria.pl obowiązujący od 1 stycznia 2023 r.
- 1. DEFINICJE
Administrator – administratorem danych osobowych jest organizator szkoleń. Zasady realizacji obowiązku administracji danymi zostały zawarte w dokumencie Polityka Prywatności.
Certyfikat uczestnictwa – zaświadczenie o udziale w szkoleniu w formie pliku elektronicznego (pdf) do samodzielnego wydruku przez klienta, opatrzone nazwą szkolenia i datą. Certyfikat jest treścią cyfrową przekazywaną na nośniku niematerialnym.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta użytkownika.
Formularz zamówienia – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający zakup, w szczególności poprzez dodanie szkolenia do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności.
Klient – osoba fizyczna; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła umowę sprzedaży ze sprzedawcą.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową.
Konto użytkownika – konto klienta na stronie twojewebinaria.pl, w którym są gromadzone i przechowywane dane oraz informacje o zakupionych przez klienta szkoleniach. Poprzez konto użytkownika są dostarczane klientowi zakupione treści cyfrowe.
Materiały szkoleniowe – plik elektroniczny (pdf) do samodzielnego wydruku przez klienta; Materiały szkoleniowe stanowią treść cyfrową przekazywaną na nośniku niematerialnym.
Newsletter – bezpłatna elektroniczna treść cyfrowa umożliwiająca wszystkim korzystającym z niej automatyczne otrzymywanie kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o produktach, nowościach i promocjach w sklepie Internetowym, dostarczana za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
Ocena produktu – oceny produktu wyświetlanej na stronie produktu może dokonać tylko zarejestrowany użytkownik, który zakupił dany produkt.
Produkt – wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym, w szczególności szkolenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe. Wszystkie produkty poza szkoleniem stacjonarnym stanowią treść cyfrową przekazywaną na nośniku niematerialnym.
Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Sprzedawca (organizator szkoleń) – Patrycja Staniszewska-Pobikrowska mająca siedzibę w Warszawie, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministerstwo rozwoju, pracy i technologii, NIP: 113-241-69-04, REGON: 520180873 oraz do krajowego Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Adres email: kontakt@twojewebinaria.pl , numer tel. (+48) 884 938 237.
Szkolenie na żywo (webinarium) – treść cyfrowa audiowizualna udostępniana klientowi. Szkolenie na żywo może być również prowadzone dla rady pedagogicznej.
Szkolenie online (nagranie webinarium) – treść cyfrowa, nagranie audiowizualne udostępniane klientowi do odtworzenia.
Szkolenie stacjonarne – usługa szkoleniowa prowadzona w określonym miejscu i czasie dla rady pedagogicznej lub innego określonego zespołu.
- 2 WYMAGANIA TECHNICZNE
- Do korzystania ze strony, przeglądania asortymentu strony, utworzenia konta użytkownika oraz zakupu niezbędne są:
- urządzenie końcowe (np. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne) z dostępem do sieci Internet i aktualną przeglądarką internetową;
- aktywne konto i dostęp do poczty elektronicznej (e-mail);
- włączona obsługa plików cookies oraz obsługi Javascript.
- Do pobrania i odtworzenia materiałów szkoleniowych i certyfikatu niezbędne jest oprogramowanie umożliwiające odtwarzanie plików pdf. Do odtworzenia nagrania szkolenia niezbędny jest program umożliwiający odtwarzanie nagrań, obsługi Javascript oraz głośnik/słuchawki.
- 3 KONTO UŻYTKOWNIKA
- Strona daje możliwość utworzenia bezpłatnego konta użytkownika na stronie twojewebinaria.pl. Do założenia konta niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres mailowy. Podanie danych adresu korespondencyjnego, telefonu, danych do faktury jest opcjonalne.
- W każdej chwili i bez podania przyczyny, użytkownik może usunąć konto poprzez wysłanie stosownego żądania do sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie na adres siedziby.
- Zmiany w podanych danych użytkownik może dokonać samodzielnie na koncie użytkownika lub wysyłając żądanie do sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie na adres siedziby.
- 4 ZAKUP SZKOLENIA
- Zakup szkolenia jest możliwy po założeniu konta użytkownika.
- Przy zakupie przez konsumentów niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres mailowy. Podanie danych adresu korespondencyjnego oraz telefonu jest opcjonalne. W przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych niezbędne jest podanie danych umożliwiających wystawienie faktury, w szczególności nazwy, siedziby, numeru NIP.
- Zawarcie umowy sprzedaży szkolenia na żywo (webinarium) i online (nagranie webinarium) następuje z chwilą otrzymania płatności na konto sprzedającego, za wyjątkiem szkolenia dla rady pedagogicznej oraz szkolenia do którego jest wystawiana faktura z odroczoną datą płatności. Po zawarciu umowy sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć treści cyfrowe za pośrednictwem konta użytkownika na stronie twojewebinaria.pl
- Zawarcie umowy sprzedaży szkolenia dla rady pedagogicznej (stacjonarnego lub online) następuje z chwilą zamówienia szkolenia przez przedstawiciela placówki i potwierdzenia warunków umowy przez obie strony umowy.
- Zawarcie umowy sprzedaży szkolenia, do którego jest wystawiana faktura z odroczonym terminem płatności następuje z chwilą zamówienia szkolenia przez klienta oraz wystawienia faktury.
- Do poszczególnych szkoleń są wystawiane certyfikaty uczestnictwa i/lub przesyłane materiały szkoleniowe, zgodnie z informacją umieszczoną przy danym szkoleniu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podany przez kupującego adres poczty elektronicznej e-mail oraz błędnie podane dane osobowe, dane umożliwiające wystawienie faktury.
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca nie jest płatnikiem VAT i wystawia faktury bez VAT.
- 5 METODY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- płatność online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard oraz BLIK poprzez zewnętrzny system płatności. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia platforma Przelewy24.
- przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy.
- 6 DOSTAWA
- Produkty dostępne w sklepie internetowym, w szczególności szkolenia online (nagrania), webinaria, certyfikaty, materiały szkoleniowe są dostarczane w formie elektronicznej jako treść cyfrowa na nośniku niematerialnym bez dodatkowych opłat.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą odnotowania wpłaty.
- Dostęp do szkolenia jest możliwy po zakupie na koncie użytkownika w zakładce „moje konto”. Nagranie szkolenia na koncie użytkownika jest udostępniane do 3 dni roboczych od dnia zakupu.
- Certyfikaty uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe są dostępne automatycznie po zakupie na koncie użytkownika, za wyjątkiem szkoleń dla rady pedagogicznej.
- Certyfikaty uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe w przypadku szkoleń dla rady pedagogicznej i szkoleń stacjonarnych są przesyłane w ciągu 21 dni od dnia przeprowadzenia szkolenia na podany przez kupującego adres poczty elektronicznej e-mail lub adres siedziby klienta w zależności od oferty.
- Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
- 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od objęcia w posiadanie produktu za wyjątkiem umów:
– o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
Wzór formularza odstąpienia od umowy, zawarty został w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.).
- Jeżeli przedsiębiorca nie dostarczył treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli przedsiębiorca nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, konsument może odstąpić od umowy.
- Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
- 1) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
- 2) konsument i przedsiębiorca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla konsumenta, a przedsiębiorca nie dostarczył ich w tym terminie.
- 8 REKLAMACJE
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli produkt ma wadę (rękojmia). Sprzedawca zapewnia zgodność świadczenia z umową.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 2 lub 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.), jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 lub 3, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
- Kupujący może dokonać reklamacji składając sprzedającemu stosowne oświadczenie w formie pisemnej przesłane:
- pocztą elektroniczną na adres: kontakt@twojewebinaria.pl
- lub listownie na adres: Patrycja Staniszewska-Pobikrowska ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty odbioru oświadczenia reklamacyjnego.
- 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych oraz odwoływania istniejących ofert, promocji, rabatów oraz do zmiany cen produktów w sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez kupującego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia na żywo (webinarium) i stacjonarnego z ważnych powodów, w szczególności choroby prowadzącego, siły wyższej. O odwołaniu lub zmianie terminu szkolenia, kupujący zostanie powiadomiony w wiadomości e-mail wysłanej na adres podany podczas składania zamówienia.
- W przypadku odwołania szkolenia, kupującemu przysługuje zwrot całości płatności dokonanej w związku z udziałem w szkoleniu. W przypadku zmiany terminu szkolenia, kupujący może podjąć decyzję, czy weźmie udział w szkoleniu w nowym terminie, czy rezygnuje ze szkolenia, co skutkuje zwrotem całości płatności dokonanej w związku z udziałem w szkoleniu.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin obowiązujący w momencie zawarcia umowy.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:
1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
2) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta, a także organizacji społecznej zajmującej się ochroną konsumentów.
Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, konsument może znaleźć na: http://www.uokik.gov.pl oraz na http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023.
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Regulamin sklepu internetowego twojewebinaria.pl obowiązujący od 15 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
- 1. DEFINICJE
Administrator – administratorem danych osobowych jest organizator szkoleń. Zasady realizacji obowiązku administracji danymi zostały zawarte w dokumencie Polityka Prywatności.
Certyfikat uczestnictwa – zaświadczenie w formie pliku elektronicznego (pdf) do samodzielnego wydruku przez klienta, opatrzone nazwą szkolenia, datą, numerem.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta użytkownika.
Formularz zamówienia – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający zakup, w szczególności poprzez dodanie szkolenia do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności.
Klient – osoba fizyczna; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła umowę sprzedaży ze sprzedawcą.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową.
Konto – konto klienta na stronie twojewebinaria.pl, w którym są gromadzone i przechowywane dane oraz informacje o zakupionych przez klienta szkoleniach.
Materiały szkoleniowe – plik elektroniczny (pdf) do samodzielnego wydruku przez klienta.
Newsletter – bezpłatna elektroniczna usługa umożliwiająca wszystkim korzystającym z niej automatyczne otrzymywanie kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o produktach, nowościach i promocjach w sklepie Internetowym, świadczona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
Produkt – wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym, w szczególności szkolenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe.
Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Sprzedawca (organizator szkoleń) – Patrycja Staniszewska-Pobikrowska mająca siedzibę w Warszawie, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministerstwo rozwoju, pracy i technologii, NIP: 113-241-69-04, REGON: 520180873 oraz do krajowego Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Szkolenie na żywo (webinarium) – treść cyfrowa audiowizualna udostępniana klientowi.
Szkolenie online (nagranie) – treść cyfrowa, nagranie audiowizualne udostępniane klientowi do odtworzenia.
Szkolenie stacjonarne – usługa szkoleniowa prowadzona w określonym miejscu i czasie dla rady pedagogicznej lub innego określonego zespołu.
- 2 WYMAGANIA TECHNICZNE
- Do korzystania ze strony, przeglądania asortymentu strony, utworzenia konta użytkownika oraz zakupu niezbędne są:
- urządzenie końcowe (np. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne) z dostępem do sieci Internet i aktualną przeglądarką internetową;
- aktywne konto i dostęp do poczty elektronicznej (e-mail);
- włączona obsługa plików cookies oraz obsługi Javascript.
- 3 KONTO UŻYTKOWNIKA
- Strona daje możliwość utworzenia bezpłatnego konta użytkownika. Do założenia konta przez konsumenta niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres mailowy. Podanie danych adresu korespondencyjnego oraz telefonu jest opcjonalne.
- W każdej chwili i bez podania przyczyny, użytkownik może usunąć konto poprzez wysłanie stosownego żądania do sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie na adres siedziby.
- 4 ZAKUP SZKOLENIA
- Zakup szkolenia jest możliwy zarówno po założeniu konta użytkownika, jak i bez zakładania konta użytkownika.
- Przy zakupie bez zakładania konta użytkownika, w przypadku konsumentów niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres mailowy. Podanie danych adresu korespondencyjnego oraz telefonu jest opcjonalne. W przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych niezbędne jest podanie danych umożliwiających wystawienie faktury, w szczególności nazwy, siedziby, numeru NIP.
- Zawarcie umowy sprzedaży szkolenia na żywo (webinarium) i online (nagranie) następuje z chwilą otrzymania płatności na konto sprzedającego, za wyjątkiem szkolenia dla rady pedagogicznej.
- Zawarcie umowy sprzedaży szkolenia dla rady pedagogicznej następuje z chwilą zamówienia szkolenia przez przedstawiciela placówki i potwierdzenia warunków umowy przez obie strony umowy.
- Do poszczególnych szkoleń są wystawiane certyfikaty uczestnictwa i/lub przesyłane materiały szkoleniowe, zgodnie z informacją umieszczoną przy danym szkoleniu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podany przez kupującego adres poczty elektronicznej e-mail oraz błędnie podane dane osobowe.
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca nie jest płatnikiem VAT i wystawia faktury bez VAT.
- 5 METODY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- płatność online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard oraz BLIK poprzez zewnętrzny system płatności. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia platforma Przelewy24.
- przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy.
- 6 DOSTAWA
- Produkty dostępne w sklepie, w szczególności szkolenia online (nagrania), webinaria, certyfikaty, materiały szkoleniowe są dostarczane w formie elektronicznej bez dodatkowych opłat.
- W przypadku webinariów i nagrań dostęp do szkolenia jest przesyłany automatycznie na podany przez kupującego adres e-mail.
- Certyfikaty uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe w przypadku webinariów i nagrań są przesyłane na podany przy zakupie adres poczty elektronicznej e-mail kupującego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy, za wyjątkiem szkoleń dla rady pedagogicznej.
- Certyfikaty uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe w przypadku webinariów dla rady pedagogicznej i szkoleń stacjonarnych są przesyłane w ciągu 21 dni od dnia przeprowadzenia szkolenia na podany przez kupującego adres poczty elektronicznej e-mail.
- 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od objęcia w posiadanie produktu za wyjątkiem:
- kupującego, który pobierze plik lub zaloguje się do platformy zewnętrznej zawierającej nagranie przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od umowy. W takim przypadku traci on prawa do odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Ponadto prawo do odstąpienia nie przysługuje od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- 8 REKLAMACJE
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Kupujący może dokonać reklamacji składając sprzedającemu stosowne oświadczenie w formie pisemnej przesłane:
- pocztą elektroniczną na adres: kontakt@twojewebinaria.pl
- lub listownie na adres: Patrycja Staniszewska-Pobikrowska ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty odbioru oświadczenia reklamacyjnego.
- 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych oraz odwoływania istniejących ofert, promocji, rabatów oraz do zmiany cen produktów w sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez kupującego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia na żywo (webinarium) i stacjonarnego z ważnych powodów, w szczególności choroby prowadzącego, siły wyższej. O odwołaniu lub zmianie terminu szkolenia, kupujący zostanie powiadomiony w wiadomości e-mail wysłanej na adres podany podczas składania zamówienia.
- W przypadku odwołania szkolenia, kupującemu przysługuje zwrot całości płatności dokonanej w związku z udziałem w szkoleniu. W przypadku zmiany terminu szkolenia, kupujący może podjąć decyzję, czy weźmie udział w szkoleniu w nowym terminie, czy rezygnuje ze szkolenia, co skutkuje zwrotem całości płatności dokonanej w związku z udziałem w szkoleniu.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin obowiązujący w momencie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15 stycznia 2022.